Доставка та оплата

Доставка продукції компанії «ReVolt» здійснюється транспортними компаніями перевізниками «САТ», «Делівері», «Нова пошта» за індивідуальною домовленістю з клієнтом, враховуючи в окремих випадках великі габарити готових виробів та розраховується індивідуально.
Клієнт може самостійно забрати продукцію з нашого складу у місті Суми.
При отриманні товару компаніями перевізниками велике прохання уважно оглядати виріб на відсутність пошкоджень, оскільки товар має страховку у разі пошкодження перевізником.

Політика повернення
Відповідно до статті 9 Закону Про захист прав споживачів, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані такі умови:
товар, який не був у вжитку, зібраний (або частково зібраний), встановлений і не має механічних пошкоджень, слідів використання (порізів, потертостей, слідів розтину, вогню);
збережена заводська упаковка та чек, цілісність товару, етикеток та пломб;
присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон (квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку або ТТН)), збережені всі ярлики та заводське маркування.

Обмін або повернення товару здійснюється за адресою складу компанії у м.Суми.
Товар необхідно повернути за допомогою адресної доставки «САТ», «Делівері», «Нова Пошта» (у тому випадку, якщо повернення здійснюється через брак товару — зворотна доставка здійснюється за рахунок постачальника, інакше оплата доставки здійснюється за рахунок клієнта) чи будь-яким іншим способом. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного товару, упаковки включно.
Повернення коштів можливе протягом 14 днів з дня подання притензії за умови наявності розрахункового документа.